skaner Mustek ScanExpress 12000SP

Autor: Tobis (nospam_at_nospam.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:14:44 MET

Witam was serdecznie i od razu piszę, że najpierw poczyniłem wiele kroków a
dopiero na grupę walę. Otóż mam problem z instalacją owego skanera pod XP.
Poczyniłem kroki jak mamy na stronie www.mustek.com.pl ale to nic nie daje.
Raz, że program nie pyta mnie o ścieżkę a dwa, że po NIBY INSTALACJI okazuje
się, że jest tylko skrót do deinstalacji opragoramowania. Mało tego.
Wyczaiłem, że umieszcza on TWAINA w /windows/twain. Jest oczywiście program
i nawet działa, ale co z tego jak nie można skanera zainstalować bo jak
robię z z CONTROL PANEL to wogóle nie moge go wybrać jako inny bo inne
rozszerzenia plików. Możecie coś pomóc. Pisałem już do musteka ale bez
odzewu.
T.