Re: skaner Mustek ScanExpress 12000SP

Autor: Grzegorz Kudyba (ja.n_at_rowerku.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:25:06 MET

^ Tobis ^ pisze:
> Witam was serdecznie i od razu piszę, że najpierw poczyniłem wiele
> kroków a dopiero na grupę walę. Otóż mam problem z instalacją owego
> skanera pod XP. Poczyniłem kroki jak mamy na stronie
> www.mustek.com.pl ale to nic nie daje. Raz, że program nie pyta mnie
> o ścieżkę a dwa, że po NIBY INSTALACJI okazuje się, że jest tylko
> skrót do deinstalacji opragoramowania. Mało tego. Wyczaiłem, że
> umieszcza on TWAINA w /windows/twain. Jest oczywiście program i nawet
> działa, ale co z tego jak nie można skanera zainstalować bo jak robię
> [...]

To, że nie ma nic poza programem do deinstalacji to ok.
Nie wiem o co chodzi z wyborem jako inny - w sekcji skanery w panelu
sterowania skanera nie widać ale mimo to działa :)
Tak jest w moim przypadku 1200CP+, sądze, że w Twoim przypadku jest
podobnie.
Nie przejmuj się, że nie widać skanera tam gdzie powinien być tylko skanuj
:)

--
Grzegorz Kudyba
kadlubek_at_konto.pl