Re: najwieksza glupota ? :)

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 22:48:14 MET

Dnia Tue, 12 Nov 2002 00:17:23 +0100 ZenoN w wiadomości
<aqpdp5$5il$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Panie , panowie robcie kopie :) i to czesciej niz co 2 dni
dokładnie, tylko częste robienie backupa uchroni cię od zrobienia z
siebie głupa :) Mi się kiedyś przez pomyłkę nadpisało zawartosć
partycji na której leżał sobie m.in. mój dwuletni dorobek ze studiów -
laborki, projekty, programy zaliczeniowe.... oj, jak ja wtedy płakałem
po restarcie ;) Oczywiście miałem kopie, ale oczywiście bez
najażniejszych rzeczy - nie to jak prawa Murphy'ego ;)

róbcie backupy, naprawdę warto :)

pozdro

--
KRiZBi