problem z hp 920, długie czekanie na wydrukv

Autor: podzespool_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 12 Nov 2002 - 12:24:22 MET

Witam wszystkich Grupowiczów!

Pewnie to NTG, ponieważ to problem bardziej z softem, ale
być może ktoś z Was będzie mi w stanie pomóc.

Oto mój problem:
Mam zainstalowany Windows 2000 proffesional.
Do komputera podłączona jest drukarka HP 920.
Gdy drukuję jakiś dokument, nawet zwykły *.txt
to po klinięciu "Drukuj" muszę poczekać nawet 2 minuty zanim
drukarka zacznie drukować.
Mam ustawione jakość wydruku "robocza" , drukuj w skali szarości itp.
Szukałem w archiwum grupy. Ale nie znalazłem na to lekarstwa.
Może ktos z Szanownych Grupowiczów jest w stanie mi pomóc?
Jeśli tak to z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Karol