Re: Jaki monitor 19" - Samsung SyncMaster 957p czy może coś innego?

Autor: Wit Witerski (usenet_at_wit.waw.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 12:28:08 MET

"Pavlo" <Pavlo_at_plusnet.pl> wrote in message

> SAMSUNG 959NF lub PHILIPS 109P4. Cenowo podobne, Samsung 1850zł ,Philips
> 1750zł.- ceny sklepowe.

Drogie monitory... :(

> No nie wiem tylko jak to będzie z twoją grafiką. Ja pracuje na Radeonie
8500
> a jak wiadomo ATI w 2D ,oprucz Matroxa, jest liderm.

Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego też nie interesują mnie jakieś
wyśrubowane rozdzielczości i odświerzanie.

> Myślę że te dwa monitory są godne uwagi.

Dzięki - mimo wysokiej ceny zwrócę na nie uwagę w sklepie - a może mnie
zachwycą?

> Nie patrz na Belineae i inne
> Samtrony tylko kup coś lepszego.

Samtrona miałem najpierw, a potem Belinee. Do Samtrona nic nie miałem
(fajnie, że był kolorowy), a Belinea była super (tj. spełniała moje
oczekiwania) tylko ta awaryjność... No i w końcu padła. Znajomemu też się
psuła Belinea - nie wiem czy to reguła, czy po prostu ja mam takie
szczęście...

> A jak byś miał jeszcze troszkę więcej pieniędzy do dobry NEC lub
> Mitshubishi....tylko czy wykorzystasz te parametry ?

No właśnie raczej nie. Nie widzę jakiś szokujących różnic pomiędzy bardzo
drogimi monitorami, a tymi tanimi. Nie ma to dla mnie tak dużego znaczenia -
raczej wolę postawić na awaryjność, albo na jakiś konkretny model, który
jest udany. Dlatego nie chcę kupić najdroższego modelu na jaki mnie stać,
tylko poradzić na co zwrócić uwagę w sklepie.

Tak więc dzięki wielkie za odpowiedź!

Pozdrawiam
życząc miłego dnia,
Wit Witerski