Re: problem z hp 920, długie czekanie na wydrukv

Autor: Tomek (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 17:51:37 MET

Użytkownik <podzespool_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich Grupowiczów!
>
> Pewnie to NTG, ponieważ to problem bardziej z softem, ale
> być może ktoś z Was będzie mi w stanie pomóc.
>
> Oto mój problem:
> Mam zainstalowany Windows 2000 proffesional.
> Do komputera podłączona jest drukarka HP 920.
> Gdy drukuję jakiś dokument, nawet zwykły *.txt
> to po klinięciu "Drukuj" muszę poczekać nawet 2 minuty zanim
> drukarka zacznie drukować.
(...)

Mam drukarke hp930c i ona w ustawieniach zaawansowanych ma taka opcje:
rozpocznij drukowanie natychmiast lub tez rozpocznij drukowanie po
umieszczeniu ostatniej strony w buforze. Zobacz co masz tam ustawione,
oczywiscie nie powinno to miec wplywu na drukowanie jednostronicowych
dokumentow txt.
Sprawdz dobrze czy masz zainstalowane wlasciwe stery pod w2k, najlepiej
sciagnij sobie najnowsze ze strony hp
http://www.hp.com.pl/sterowniki/index.php i poprawnie zainstaluj jeszcze raz
uprzednio odinstalowujac stare sterowniki.

pozdrawiam
Tomek