Re: Jaki monitor 19" - Samsung SyncMaster 957p czy może coś innego?

Autor: Pavlo (Pavlo_at_plusnet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 12:06:13 MET

Kilka dni temu też miałem taki problem. Ale mój wybór był bardziej
sprecyzowany.
SAMSUNG 959NF lub PHILIPS 109P4. Cenowo podobne, Samsung 1850zł ,Philips
1750zł.- ceny sklepowe.
I w końcu wybrałem PHILIPSA. Czemu ???
Wydaje mi się że ma żywsze i jaśniejsze kolory co mi odpowiadało a samsunga
juz miałem.Co prawda 17 IFT ale chciałem zmienić markę.
I powiem ci że nie żałuje wyboru, obraz przy rozdzielczości 1280x1024/100Hz
jest rewelacyjny wręcz zajebisty... :)
No nie wiem tylko jak to będzie z twoją grafiką. Ja pracuje na Radeonie 8500
a jak wiadomo ATI w 2D ,oprucz Matroxa, jest liderm.
Myślę że te dwa monitory są godne uwagi. Nie patrz na Belineae i inne
Samtrony tylko kup coś lepszego.
A jak byś miał jeszcze troszkę więcej pieniędzy do dobry NEC lub
Mitshubishi....tylko czy wykorzystasz te parametry ?

Pavlo