Jaki monitor 19" - Samsung SyncMaster 957p czy może coś innego?

Autor: Wit Witerski (usenet_at_wit.waw.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:13:39 MET

Witam.

Zepsuła mi się siedemnastocalowa Belinea. Nie zrozumiałem za bardzo co do
mnie mówił Pan z serwisu. Zrozumiałem tylko to, że naprawa jest
nieopłacalna. W każdym razie teraz muszę kupić nowy monitor. Wybrałem 19" by
móc komfortowo pracować w 1280x1024, a może nawet pokusić się o 1600x1200
(nie wiem tylko co na to mój GeForce 2 Ti).

Chciałbym wydać możliwie mało na to urządzenie - maksymalnie jakieś 1600zł,
ale im mniej tym lepiej - czyli jeżeli będzie jakaś dobra konstrukcja za np.
1000zł to również nią nie pogardzę. Innymi słowy: nie mam przeznaczonego
budżetu na urządzenie, tak aby kupić najlepsze do danej kwoty, po prostu
chcę kupić coś godnego uwagi, tak abym tego zakupu nie żałował.

Jeżeli chodzi o moje jakieś kaprysy to miło by było, aby był relatywnie mały
(przynajmniej jeżeli chodzi o głębokość) - nie mam pojęcia jakie są w tym
przypadku rozbieżności. Zależy mi też bardzo na bezawaryjnej pracy - nie
chcę aby monitor mi padł po 3-4 latach, a w międzyczasie i tak był w
serwisie, jak to się stało z moim obecnym.

Komputer używany jest do tworzenia grafiki 2D, obróbki zdjęć, oglądania
filmów, oraz pisania, pisania, pisania (poczta, HTML, dokumenty), czyli w
miarę standardowo - nie mam jakiś specjalnie wygórowanych wymagań.

Przeglądając w sieci stronę CHIPa zauważyłem bardzo pochlebne opinie o
Samsungu SyncMaster 957p za ca. 1300zł. Czy grupowicze popierają ten wybór?
Czy warto jeszcze zwrócić uwagę na jakieś inne urządzenie?

Będę wdzięczny za wszystkie sugestie i każdą udzieloną pomoc - jaki i gdzie
mam kupić monitor.

Pozdrawiam serdecznie,
Wit Witerski