Re: Kupilem nowy monitor...i :((

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:00:53 MET

On 11 Nov 2002 13:58:11 GMT, "Tomasz_Sz"
<tomek_sz'remove_it'@interia.pl> wrote:

>Hmmm... jak to nazwać... Nauczką?
>Dlaczego kupowałes tak wazną i drogą!! rzecz jaką jest monitor przez
>inet? Monitor należy akurat do akcesoriów, które trzeba! sobie dokładnie!
>pooglądać zanim się go kupi. Nie najeżdżam bynajmniej na iiYame (sam
>pracuję na ich monitorze), ale podejrzewam, że Komputronik zrobił Cię
>świadomie w jajo liczac na to, że może nie zauważysz... :-(

Dokladnie tak samo mysle. W Komputroniku przestalem kupowac po tym jak
wcisneli mi "lekko" uszkodzone, tak ze nie podlegaly reklamacji: dysk,
obudowe, karte graficzna, a na koniec przyslali mi pamieci nie takie
jak zamawialem. Ten sklep zrobil sie sklepem z odrzutami.

Pozdrawiam

oVo