Re: Kupilem nowy monitor...i :((

Autor: Tomasz_Sz (tomek_sz'remove_it'_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 14:58:11 MET

"RedCell" <redcell_at_interia.pl> napisał(a):

> Kupilem monitor iiyama Vision Master Pro 454 , ''19.
> w komputroniku przez internet. I co ??
> Po dwoch dniach zaczal mi skrzeczec w srodku ...swierszczeć czy jak to
> nazwac...

Hmmm... jak to nazwać... Nauczką?
Dlaczego kupowałes tak wazną i drogą!! rzecz jaką jest monitor przez
inet? Monitor należy akurat do akcesoriów, które trzeba! sobie dokładnie!
pooglądać zanim się go kupi. Nie najeżdżam bynajmniej na iiYame (sam
pracuję na ich monitorze), ale podejrzewam, że Komputronik zrobił Cię
świadomie w jajo liczac na to, że może nie zauważysz... :-(

--
Połączony w bólu,