Re: ZX i pamiec

Autor: Greg Marsden (ram_at_na102.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:02:54 MET

Użytkownik "Sebastian Pasikowski" <pasikowski_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.asss9o.3l0.pasikowski_at_witcomp.machine...

> Wiem, że teoretycznie nie powinno być problemu z obsługą takiej pamięci,
> ale w praktyce zdarzają się takowe.
> Mam małe problemy z dostaniem się do pamięci 100/66, ale

Bez większych problemów można zamawiać pamięci 66 i 100MHz Kingstona z
serwii ValueRAM (seraia KVR100 i KVR66). Ponadto te moduły są dwustronne.
Pytaj w lepszych sklepach albo znajdź w sklepach internetwoych. Będziesz
musiał pewnie tydzień poczekać ale na pewno dostaniesz pamięc.
pozdr
Greg Marsden