Re: Kompresowanie dysku

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 09:40:00 MET

> hahaha ale śmieszne...

Smieszne? Bardzo dobrze! Po co byc ciagle takim smiertelnie
powaznym...

> Pod windows jest Drivespace, trzeba go sobie doinstalować z instalki
> bo przy standardowej instalacji nie jest on instalowany

No moze... Ja nigdy tego nie uzywalem, natomiast uzywalem wlasnie
dblspace kiedys jeszcze pod DOSem i mam nie zbyt mile wspomienia, a
nie bardzo chce mi sie wierzyc, zeby tak duzo sie zmienilo... No
chyba, ze mowimy o kompresji woluminow NTFS... - to calkiem inna
sprawa.

> Używam drivespace od paru lat i NIGDY nie zdarzyło mi się utracić
dane
> przez przypadek (bo własna głupota to inna bajka :). Zresztą
> Drivespace bardzo dba o spójność danych i wykonuje automatycznie
> naprawę stuktury wolumenu w przypadku jej uszkodzenia. Spowolnienie
> jest niemal nieodczuwalne, szczególnie przy współczesnych prockach.

Ale Stary pomysl sobie... Skoro Gosc ma 100MB dysk, to jak bardzo
"wspolczesny moze miec procek???:):):)

> a do autora pytania - jeśli masz mało miejsca i szybki (>200MHz)

W to wlasnie szczerze watpie... Nasz kolega o tym niestety nic nie
napisal, ale ja stawiam, ze to jest jakas DX2 albo cos takiego...

Pozdrowienia!
Aik
Kiedys widziałem Ptaka i Drzewo, ale jest OK.:)
www.aikus.prv.pl