Radeon X vs. GeForce X

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 23:17:10 MET

Witam !
Mam oczywiscie odwieczny problem przy wybieraniu karty graficznej.
Wszyscy mi mowia zebym wybral sobie GF 4 MX 440 - ze sterowniki zawsze nowe
i ze do R. ciezko z nimi. Byłem za GFem, lecz czytaja grupe widzialem pare
postow ze Radeon ma o wiele lepsza jakos obrazu, ma Dual Heada, i kolejna
zaleta (podobno) jest to ze mozna 'puscic' sygnal na TV bez koniecznosci
wylaczenia monitora, a na GF podobno tak nie ma... nie wiem gdzie jest
prawda...
Moze ktos mi doradzi co mam wybrac - Radeon czy GF.