Re: Radeon X vs. GeForce X

Autor: Goomich (goomich_at_usun.to.wp.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 23:29:38 MET

"Doggie" <NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl> naskrobał/a w

> Mam oczywiscie odwieczny problem przy wybieraniu karty graficznej.
> Wszyscy mi mowia zebym wybral sobie GF 4 MX 440 - ze sterowniki
> zawsze nowe

No pewnie, codziennie świeże sterowniki, a do tego do każdej gry inne.

> i ze do R. ciezko z nimi.

Też prawda. Ja żeby swoje dostać, musiałem wstać o czwartej rano, a i tak
był 50 w kolejce. Możesz zapisać się na listę społeczną, ale nigdy nie
wiadomo, czy starczy. najlepiej dać komuś łapówkę.

--
Pozdrawiam
Krzysztof "Goomich" Ferenc