Re: Radeon X vs. GeForce X

Autor: Turms (adam007_at_nospam@box43.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 14:47:30 MET

"Doggie" <NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam !
> Mam oczywiscie odwieczny problem przy wybieraniu karty graficznej.
> Wszyscy mi mowia zebym wybral sobie GF 4 MX 440 - ze sterowniki zawsze
nowe
> i ze do R. ciezko z nimi. Byłem za GFem, lecz czytaja grupe widzialem pare
> postow ze Radeon ma o wiele lepsza jakos obrazu, ma Dual Heada, i kolejna
> zaleta (podobno) jest to ze mozna 'puscic' sygnal na TV bez koniecznosci
> wylaczenia monitora, a na GF podobno tak nie ma... nie wiem gdzie jest

ze sterownikami do Radeona teraz nie ma problemu - wszystko ładnie chodzi.
co najwazniejsze Radeon jest w pełni zgodny z DX 8.1 i zobaczysz
przynajmniej wszystkie testy w 3D Mark 2001 :-). a na GF4MX tego nie
uświadczysz... i moze bedziesz musial kupowac znowu karte graficzna za
rok...
uwazam ze lepszą i bardziej przyszlosciowa karta jest Radeon (oczywiscie
mowie tutaj o 9000 i 8500). nVidia sobie gwóźdz do trumny wbiła wypuszczajac
GF4MX.... od razu widac ze na rynku wykorzystali to konkurenci! i bardzo
dobrze! moze nvidia podzieli losy Voodo z ich 16 bitowym renderingiem na
v3000 :-)

pozdr
Turms