Jaka pamiec i plyte wybrac do Celrona 1,7Ghz?

Autor: LukAsh (luk_ash_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 20:17:59 MET

Witam

Bardzo bym prosil o doradzenie co dobrac do Celrona 1,7Ghz...
Ze wzgledu na cene bede kupowal 256 ddr i teraz jest kilka mozliwosci
(pc266, pc333 i pc400) czy te roznice beda mialy wplyw na szybkosc przy
wspolpracy z Celronem?
Z plytami jest juz gorzej bo jest ich do wyboru duzo, a ja sie na nich nie
znam.
Wybor czesci mam taki jak na www.return.com.pl/cennik/cennik.html
Funduszy mam cos pomiedzy 1100 a 1200 zl.
Dzieki z gory za pomoc.

--
pozdrawiam
LukAsh