Re: Jaka pamiec i plyte wybrac do Celrona 1,7Ghz?

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 09:17:45 MET

> Bardzo bym prosil o doradzenie co dobrac do Celrona 1,7Ghz...
> Ze wzgledu na cene bede kupowal 256 ddr i teraz jest kilka mozliwosci
> (pc266, pc333 i pc400) czy te roznice beda mialy wplyw na szybkosc przy
> wspolpracy z Celronem?
> Z plytami jest juz gorzej bo jest ich do wyboru duzo, a ja sie na nich nie
> znam.
> Wybor czesci mam taki jak na www.return.com.pl/cennik/cennik.html
> Funduszy mam cos pomiedzy 1100 a 1200 zl.
> Dzieki z gory za pomoc.

1.Daruj sobie tego celka, stara technologia 0,18 i jest wolniejszy od mojego
celka 1300T na SDRAM,

2.Jak juz celek to 2000MHz chociaz nie bardzo sie go oplaca.

3.Kup plyte z zasilaniem pod P4 (sa tanie plyty s478 ale nie posiadaja one
wtyczek do zasilania procesora P4 tak ze w przyszlosci nie bedziesz mogl
wsadzic do nich pelnego P4)

4.Pamiec: celerony i tak nie wykorzystuja mozliwosci nawet DDR266 ale jesli
w przyszlosci zamierzasz przejsc na P4 to kup np pc333.

GM