Jak podlaczyc CD-ROM?

Autor: goomim (goomim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 14:42:32 MET

Witam

Kupilem niedawno nagrywarke, i polaczylem ja pod tasiemke od dawnego
CD-Romu. Teraz Chcialbym podpiac jeszcze naped.Ale nie bardzo mi to
wychodzi.
Konfiguracja u mnie wyglada tak Pod IDE 1 mam podpiety dysk twardy, pod
IDE 2 nagrywarke. Wiem ze jeszcze sa na tasiemkach wolne wejscia jednak nie
bardzo wiem jak to podlaczyc w lacznie z ustawieniami w biosie. Podlaczylem
CD-Rom pod tasiemke od dysku twardego i jak wlaczylem kompa to juz nic mi
nie znlazl. Jak to zgrac zeby wszystko dzialalo. A jeszcze ma jeden dysk
podlaczony pod Raida.
Pozdrowka