Re: Notebook 33 MHz

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 13:05:08 MET

Użytkownik "Zbigniew Kiszkiel" <zkiszkiel_at_mail.bsk.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:3DCF8BAC.3030801_at_mail.bsk.vectranet.pl...

4/33C. Wiem dosyć mało o tym koputerze ale chciałbym go trochę "podrasować"
oczywiście jeśli to możliwe. Może ktoś ma taki sam notebook albo wie co i
jak albo wie konkretnie (ja mam modem i nie mam możliwości nieograniczonego
przeszukiwania sieci) gdzie znaleść więcej informacji na temat tego modelu W
tej chwili posiada on:

płytą główną?)

raczej napewno inegra z plyta

jakąś kość na większą -czy można w tym modelu to zrobić)

powinno sie dac ..poszukaj na allegro

pokazuje 16 kolorów. I tu zasadniczy mój kłotop. Czy można zainalować jakies
sterowniki żeby otrzymać chociasz 256 żeby zdjęcia były widoczne bo teraz to
nie widać nic na zdjęciach (jpg).

prostokąta 7 x 3 mm ale w środku nie widzę żadnego gniazdka (do czego to
może służyć ?? zabezpieczenie przed kradzieżą ??

litery T (albo odwróconej T) co to może być ?
symbol masy

powinno sie dac .ma pcmcia ..byla taka kiedys na allegro poszla za jakies
50 -60 pln