Re: Notebook 33 MHz

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 20:29:25 MET

>Własnie udało mi sięnabyć dość starego notebooka Compaq Contura Aero 4/33C.

no w zasadzie nie ma sie za bardzo czym cieszyc, ale...czemu nie..to tez
jakis komp ;)

>Może ktoś ma taki sam notebook albo wie co i jak albo wie konkretnie (ja
mam modem i nie mam możliwości >nieograniczonego przeszukiwania sieci) gdzie
znaleść więcej informacji na temat tego modelu:

moze to: http://www.zenspider.com/~pwilk/aero/specs/25d2.htm
lub to: http://www.ambry.com/html/contura_aero.html#sysboards
albo to:
Here's the original specs with upgrades marked:
  a.. Compaq Contura Aero 4/33C
  b.. 486-SX 33MHz
  c.. 4Meg ram
    a.. 20Meg upgrade
  d.. 170Mb hard disk
    a.. 720Mb upgrade
  e.. Windoze 3
    a.. Win95 upgrade prior to Linux install <<<<to cie powinno
zainteresowac
  f.. 3.5" external floppy - PCMCIA
  g.. 6.25" high, diagonal color LCD, 640x480 16 color <<<niestety tylko
tyle
  h.. PS/2 Trackball
  i.. PCMCIA: 1 type II slot
    a.. Compaq PCMCIA controller (i82365 compatible)

>W tej chwili posiada on:

>Procesor 33 MHZ (czy można wymienić na większy czy jest zintegrowany z
płytą główną?)

raczej o tym zapomnij...

>8 MB Ramu (ma chyba wszystkie miejsca zajęcte ale może można podmienić
jakąś kość na większą -czy >można w tym modelu to zrobić)

20 MB j/w

> jakaś karta graficzna której nie mam jak sprawdzić (ile ramu ) a pokazuje
16 kolorów. I tu zasadniczy mój >kłotop. Czy można zainalować jakies
sterowniki żeby otrzymać chociasz 256 żeby zdjęcia były widoczne bo >teraz
to nie widać nic na zdjęciach (jpg).

j/w

>Obok wejścia PCMCIA (czy jakoś tak) jest mały otwór w kształcie prostokąta
7 x 3 mm ale w środku nie >widzę żadnego gniazdka (do czego to może służyć
?? zabezpieczenie przed kradzieżą ??

kensington lock - dobrze kombinujesz

>na baterii sa oznaxczenia "-" i "+" oraz dwa o oznaczeniu w kształcie
litery T (albo odwróconej T) co to może >być ?

poprosze o pomoc publicznosc ;)
specyfikacja : http://www.shoplaptop.net/nimbatforcom2.html

>czy można dodać kartę muzyczną ?

tak na pcimcia, lecz bedzie pewnie z tym problem (trudno dostac starocia i
nie wiem jak z konfigiem)

>z góry dziekuje za odpowiedż choćby na jedno pytanie

co moglem to zrobilem
dip