Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 03:02:53 MET

In article <aqmaop$cq2$1_at_news.tpi.pl>, Janusz - Vahanara wrote:
> Poza tym, udało mi się dojść, że karta to AHA2940U, a nie AHA2940UW, jak
> mówił sprzedawca, dopiero wtedy, kiedy ściągnąłem instrukcję z netu.
> AHA 2940UW ma na obrazku drugie wewnętrzne złącze 68pin. Na oko to dokładnie
> ta karta (AHA 2940U).

U - ultra,
W - wide, więc więcej niż 50 pin, czyli w tym przypadku 68.

> Pytanie, jak dokładnie, ze 100% pewnością sprawdzić, jaki konkretnie tym
> karty posiadam?
> Bo może to nie ani AHA 2940UW, ani nie AHA 2940U, a AHA 2940?

AHA2940 ma gęste i krótkie 50 pin zewnętrzne
(http://www.ramelectronics.net/html/scsi_connecters.html):
- HD50 Female
i szerokie 50 pin wewnętrzne:
- IDC50 Male

Nie wiem jak odróżnić AHA2940 od AHA2940U ale nie wierzę aby się z
tym U jakoś w momencie bootowania nie zgłaszał. Na chipie AIC też chyba
coś powinno pisać - weź odczytaj to dokładnie i zasil tym googla a pewnie
się nie zawiedziesz.

A tak w ogóle to:
http://www.adaptec.com/worldwide/support/suppbyproduct.html?sess=no&cat=/Technology/SCSI+Host+Adapters&fromPage=supportindex

Przecież tam są PDFy z instrukcjami i m.in. schematycznymi obrazkami tych
kart. Gdzieś Ty właściwie szukał tych manuali, że ich znaleźć nie mogłeś?

--
Marcin