Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 17:01:23 MET

>3. Miałem kiedyś problemy z kontrolerami
>SCSI ultra, teoretycznie zgodnymi w dół,
>ze starszymi skanerami. Objaw - żółty
>wykrzyknik przy urządzeniu w win.
IMHO ciepło, ciepło...
Agfa oficjalnie potwierdzała, że jej skanery (model Arcus, o ile pamiętam)
sprawiały sporo problemów z kartą inną, niż fabrycznie dołączona.

>Pożycz gdzieś kontroler aha2940 (bez "U")
>i sprawdź.
Ewentualnie mógłbym pożyczyć AHA 1540.
Problem nie powinien wystąpić? Wiadomo ci coś na ten temat?

Poza tym, udało mi się dojść, że karta to AHA2940U, a nie AHA2940UW, jak
mówił sprzedawca, dopiero wtedy, kiedy ściągnąłem instrukcję z netu.
AHA 2940UW ma na obrazku drugie wewnętrzne złącze 68pin. Na oko to dokładnie
ta karta (AHA 2940U).

Pytanie, jak dokładnie, ze 100% pewnością sprawdzić, jaki konkretnie tym
karty posiadam?
Bo może to nie ani AHA 2940UW, ani nie AHA 2940U, a AHA 2940?
Oryginalnej Instrukcji, dysku/dyskietek oczywiście nie mam, tylko samą
kartę.

--
Janusz - Vahanara