Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 18:05:02 MET

> Przecież tam są PDFy z instrukcjami i m.in. schematycznymi obrazkami tych
> kart. Gdzieś Ty właściwie szukał tych manuali, że ich znaleźć nie mogłeś?
Na "ukochanym" Googlu.
I znalazłem na trzecim z kolei zestawie linków
http://www.support.vectra.hp.com/vectrasupport/level4/182vm0253en.pdf

> Nie wiem jak odróżnić AHA2940 od AHA2940U ale nie wierzę aby się z
> tym U jakoś w momencie bootowania nie zgłaszał. Na chipie AIC też chyba
> coś powinno pisać - weź odczytaj to dokładnie i zasil tym googla a pewnie
> się nie zawiedziesz.
Ha, ha, gdyby to było takie proste.
BIOS zgłasza się AHA-2940/AHA2940W version 1.23.
Być tu mądry i pisz wiersze. :-)
7800 na chipie to jeszcze bardziej ogólna informacja.

--
Pozdrawiam