Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 17:01:38 MET

>Sprawdzenie kabla to dobry pomysł>
Trudny do zrealizowania.

>Możesz też spróbować podczepić inne coś
>na tym kablu, jakiś inny skaner np.
Nowe tanie (do 1000 zł) skanery podpina się pod USB, starsze chodziły na
Centronics.
A profesjonalnego skanera na SCSI nikt mi nie pożyczy do testów.
Przypomniałem sobie o napędzie ZIP 100MB w jednej firmie ale dwa lata temu
im padł i nie opłaca się go reanimować w erze nagrywarek za 200 zł.

--
Janusz - Vahanara