Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 01:56:03 MET

In article <aqmaor$cq2$3_at_news.tpi.pl>, Janusz - Vahanara wrote:
> Trudny do zrealizowania.

Dogadać się z jakimś sklepem/serwisem?

> Nowe tanie (do 1000 zł) skanery podpina się pod USB, starsze chodziły na
> Centronics.
> A profesjonalnego skanera na SCSI nikt mi nie pożyczy do testów.

Jeszcze nie tak dawno temu (rok-dwa) można było kupić musteki, plusteqi o
jeszcze ze 2 inne teki na scsi w klasie cenowej do 500zł

> Przypomniałem sobie o napędzie ZIP 100MB w jednej firmie ale dwa lata temu
> im padł i nie opłaca się go reanimować w erze nagrywarek za 200 zł.

W tej sytuacji to najłatwiej Ci chyba będzie wyjąć kartę, wziąć pod pachę
skaner z kablem i pójść do jakiegoś serwisu (lub sklepu) który choć małe
coś robi z scsi. W końcu całość testu nie wymaga nawet instalowania
sterowników - wkładają kartę do komputera, podczepiają skaner i powinien
być na liście.

--
Marcin