Notebook 33 MHz

Autor: Jamamoto (polar_bear_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 18:12:16 MET

Witam

Własnie udało mi sięnabyć dość starego notebooka Compaq Contura Aero 4/33C. Wiem dosyć mało o tym koputerze ale chciałbym go trochę "podrasować" oczywiście jeśli to możliwe. Może ktoś ma taki sam notebook albo wie co i jak albo wie konkretnie (ja mam modem i nie mam możliwości nieograniczonego przeszukiwania sieci) gdzie znaleść więcej informacji na temat tego modelu W tej chwili posiada on:

- Procesor 33 MHZ (czy można wymienić na większy czy jest zintegrowany z płytą główną?)

- 8 MB Ramu (ma chyba wszystkie miejsca zajęcte ale może można podmienić jakąś kość na większą -czy można w tym modelu to zrobić)

- jakaś karta graficzna której nie mam jak sprawdzić (ile ramu ) a pokazuje 16 kolorów. I tu zasadniczy mój kłotop. Czy można zainalować jakies sterowniki żeby otrzymać chociasz 256 żeby zdjęcia były widoczne bo teraz to nie widać nic na zdjęciach (jpg).

- Obok wejścia PCMCIA (czy jakoś tak) jest mały otwór w kształcie prostokąta 7 x 3 mm ale w środku nie widzę żadnego gniazdka (do czego to może służyć ?? zabezpieczenie przed kradzieżą ??

- na baterii sa oznaxczenia "-" i "+" oraz dwa o oznaczeniu w kształcie litery T (albo odwróconej T) co to może być ?

- czy można dodać kartę muzyczną ?

z góry dziekuje za odpowiedż choćby na jedno pytanie

pozdrawiam

Jamamoto