problem z xp prof

Autor: igin (igin_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 00:41:36 MET

Mam problem z XP Professional, a mianowicie Win zanim normalnie sie uruchomi
resetuje się z kilka razy (czasem nawet 6,7 razy), poczym działa normalnie;
czasem jest tak, że uruchomi się za pierwszym razem i po kilku sekundach
"działania" resetuje się samoczynnie; czasami pojawiają się także
niebieskie komunikaty w stylu 'sterownik uszkodził wpisy w pamięci' czy coś
takiego. Mój sprzęt to P4 1,7 GHz; płyta Gigabyte GA-8IE 533, USB 2.0,
AGP4x, Intel 82801DB ICH4; 256 RAM PC 2100; dysk IBM Vancouver
IC35L060AVVA07-0 60GB. Co może być przyczyną takiego zachowania się kompa?