Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 14:42:31 MET

sprocket_at_sys.pl naskrobal(a):

> Porządna grafika w 16 kolorach i porządny tekst w jednym.

Średnio porządna grafika i zupełnie przeciętny tekst, na pewno gorszy
od Herculesa- tyle, że kolorowy.

> Cena z
> początku faktycznie była zaporowa, ale po wejściu VGA spadła na pysk,

Jak ceny EGA spadły na pysk, to pojawiły się rozmaite warianty SVGA i
EGA rozszerzonych o dodatkowe możliwości. A jak staniała CGA ;-)

> To była
> dobra karta, jako pierwsza umożliwiała programową zmianę ganeratora
> znaków, a więc bezproblemową obsługę stron kodowych...

Spoko, C64 też już to umiał.

> Nie pisz, że
> wniosła niewiele, bo to nieprawda...

No, wniosła swoje do rozwoju kart graficznych jako takich- ale była ślepą uliczką.
Od VGA rozwój poszedł inną drogą.

> BDW: skróć siga. Max 4 linijki....
Pusta się nie powinna liczyć ;-) Na bajty licząc mam chyba i tak mniej ;-))

-- Pozdrawiam,
                           Donik
"All you need is love"
The Beatles