Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 14:49:15 MET

sprocket_at_sys.pl naskrobal(a):

> Napiszę to raz jeszcze raz, ale wyraźnie: BYŁ CZYTELNY, ALE NIEŁADNY.

A, to już jasne (btw: słyszę dobrze ;-)
Poza tym, to kwestia gustu :-)

> Zdaje się, że mówiłeś o Windows i karcie VGA...:)

Mówiłem o czytelności znaków i o zależności tejże od matrycy znaku...

> Skąd to wziąłeś ???. Gdzie ja to napisałem ?. Cały czas mowię tylko o
> kiepskiej jakości tekstu CGA z matrycą 8x8

... i dowodzisz, że to głównie matryca wpływa na tą kiepskość, z czym pozwalam
sobie polemizować...

OT ciekawostka: drukarka Commodore do C64 miała matrycę znaku
5x7, ale literki były czytelne ;-)))

> IIRC prosty programik ustawiał Ci VGA tak, żeby na kolor zielony
> dawany był zsumowany sygnał RGB (według jakiś tam proporcji R:G:B)

A o tym nie wiedziałem, szkoda :-(

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love"