Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:11:41 MET

Użytkownik "Donik"...

> Czytać nie umiesz? Napisałem "kropki", nie "obszary" o dwu
jasnościach.

Oj, bez nerwów...Przecież napisałem, że kręcisz, a to oznacza że
podważam Twoją wypowiedź o kropkach ;)

> Chyba, że masz na myśli dithering w obrębie jednego piksela ;-P

Hmmmm....LOL :)

> Ale po co? 80 znaków mono to cegła umiała...

A po to, że nie było wtedy jeszcze HGC. A obraz tekstowy na cegle
był...hmmm...taki sobie :), a na MDA - b. dobry, za to grafy brak.

> Ja widziałem karty CGA+Hercules- i to miało sens. Gry na cegle,
reszta na Herculesie.

To samo mogłeś zrobić z MDA. Sens ten sam, tylko cała grafa musiała
isć na CGA.

> Tak miał np. Schneider EuroPC, ten w obudowie, jak Atari ST.

Znam :) Wada: 512 KB RAM

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl