Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:02:42 MET

sprocket_at_sys.pl naskrobal(a):

> Kręcisz...Dithering się kłania...

Czytać nie umiesz? Napisałem "kropki", nie "obszary" o dwu jasnościach.
Chyba, że masz na myśli dithering w obrębie jednego piksela ;-P
Teoretycznie było to (rozjaśnianie) do zrobienia bez ingerencji w pamięć karty,
coś a la copperlista ;-)
Ale może to było "apteczne złudzenie ludzkiego wzroku", tak dawno to było...

> To MDA nie była dziwna ?
Skąd! Profesjonalny sterownik ekranowy! ;-)

> Ale dzięki temu mogłeś mieć duala: CGA + MDA = Full Wypas :)
Ale po co? 80 znaków mono to cegła umiała...
Ja widziałem karty CGA+Hercules- i to miało sens. Gry na cegle, reszta na Herculesie.
Tak miał np. Schneider EuroPC, ten w obudowie, jak Atari ST.

--
Pozdrawiam,
                           Donik