Cichy pisk i wsrzymanie pracy komputera.

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 22:17:00 MET

Witam,
Ostatnio pojawił się w moim sprzęcie dziwny problem.
Co jakiś czas pojawia się cichy pisk, gdzieś w komputerze
(możliwe, że to dysk, ale nie zlokalizowałem tego dokładnie,
więc nie chciałbym niczego zasugerować). Piskowi temu (kilka sekund)
towarzyszy wsztrzymanie pracy komputera (nie zawsze).
Przestaje pracować dysk, kursor myszy jest zablokowany itp.
Gdy pisk ustępuje, wszystko wraca do normy na kolejne kilka,
kilkadziesiąt minut lub kilka godzin.
Czasami tym objawom towarzyszy pojawienie się niebieskiego
ekranu (Windows 98) z kmunikatem: błąd zapisu na dysku D.
Mam partycje C i D, zawsze jest to błąd dysku D. Robiłem już
kilkukrotne skanowanie powierzchni dysku i scandisk nic nie znalazł.
Proszę o pomoc, wskazówki, pomysły.

Pozdrawiam.