Re: Wolny dysk

Autor: marfi (marfi_at_bb.onet.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 22:07:52 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message

> BTW ciekawe efekty widziałem w wypadku dysków Fujitsu UDMA/66
> pracujących z UDMA/33 -- początek transferu był strasznie
> niski, a od połowy pojemności wykres skakał do góry i dopiero
> powoli opadał. Tutaj charakterystyka transferu jest na całej
> pojemności w miarę płaska (bez skoków)?

  Nie, właśnie jest ciekawa bo największy transfer jest na końcu dysku, od 0
do 26MB jest w miarę płasko ~16MB/s a potem wzrasta i na końcu osiąga
~24MB/s. Sugerujesz, że powinienem zaopatrzyć się w dodatkowy kontroler
dysku (jaki? i gdzie ja go włoże :((( ) ? Ciekawi mnie jednak dlaczego,
jeżeli to wina sprzętu to dysk w NT4 zachowuje się lepiej ?

--
marfi