Re: kom dla grafika

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 09:32:02 MET

> BZDURA. Chyba nie masz pojecia o czym mowisz.

> Pozdrawiam rowniez
> A.P.
>
> PS. Pracuje jako grafik od 6 lat.

Witaj,
Mam nadzieję, że pozwolisz mi na jeszcze jeden argument w dyskusji.
Zadałem sobie trochę trudu żeby sprawdzić podane przez Ciebie ceny i oto
plon moich dociekań:
1. Dysk o zbliżonej do podanej przez Ciebie pojemności IBM Discovery II 73GB
cena 3100 zł,
3. kontroler w wersji bulk Adaptec ASC-19160 cena 785 zł,
4. monitor SONY G420 cena 2800 zł,
5. W Twoim zestawieniu zabrakło płyty głównej do komputera, za dobrą płytę
np. Asusa A7V333-U trzeba zapłacić min 500 zł, nie obsługuje ona jednak
modułów SDRAM więc trzeba kopić DDR, za dwa moduły po 512 MB OEM(niemarkowe)
zapłacisz 1500 zł.
Po podliczeniu tylko wyżej wymienionych części z Twojego zestawienia
dostaniemy: 8685 zł
Tak więc za 3-4 tys. złotych nie da się kupić komputera dla grafika nawet wg
Twojego własnego zestawienia.
Pozdrowienia,
Marek