Re: ????????

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 09:42:50 MET

No dobra, niech sie wypowie ktos kto wyczyscil i ozywil tyle CD-ROMow
co gwiazd na Niebie:) (mowie o sobie rzecz jasna)
A wiec tak: Plytka czyszczaca to leczenie syfa pudrem - pomaga na
krotko.
Spirytus? Oj oj oj!!! Jesli szklana optyka (dzis zadkosc) to OK, ale
jesli plastikowa... Kiedys jednego CDROMa zarznalem, bo soczewki od
spirytusu zmatowialy.:(
Generalnie zmechacony wacik (nie zdarzylo mi sie jeszcze porysowac
soczewki, tylko oczywiscie trzeba z wyczuciem) i sprezone powietrze,
ktore trzeba wdmuchnac na soczewke i obok soczewki tam wczedzie
dookola (celem zdmuchniecia kurzy ze zwierciadelka)

--
Pozdrowienia!
Aik