Re: ????????

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 09:53:45 MET

Użytkownik "Aikus IP" <aikus_at_USUNTObox43.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Spirytus? Oj oj oj!!! Jesli szklana optyka (dzis zadkosc) to OK, ale
> jesli plastikowa... Kiedys jednego CDROMa zarznalem, bo soczewki od
> spirytusu zmatowialy.:(

HiiiiiK! A..a..a..ale o cccco chodddzi...??? Sppirytysikkk jesttt
okkkki....Hiiiik....Jaakkk zagggryzaszz ogggóreczkiemmm, tttto niccc
Ci nie zmatttowieje...Hiiik. Ja ttam widzę osttro, co innnego
metttanolek, ten Cccccie moźie zamtttowić na cccacy....Hiiik.

> Generalnie zmechacony wacik (nie zdarzylo mi sie jeszcze porysowac
> soczewki, tylko oczywiscie trzeba z wyczuciem) i sprezone powietrze,
> ktore trzeba wdmuchnac na soczewke i obok soczewki tam wczedzie
> dookola (celem zdmuchniecia kurzy ze zwierciadelka)

Z tym powietrzem też trzeba ostrożnie. Koleś tak sobie dmuchnął, że mu
soczewkę wywiało, znalzał pół roku później, przy remoncie, jak szafę
odsuwał ;) Można kupić płyn do czyszczenia soczewek.

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl