Re: Barracuda IV - głośna jest.

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 17:11:03 MET

"Wonder" <wonderS34_at_poczta.fm> wrote in

> Nigdy nie słychać ;-) no, prawie nie słychać. U mnie gdy
> przyłożysz ucho do miejsca w obudowie, w którym jest dysk, to
> słychać takie miękkie stukanie, bardzo ciche.

            To u mnie przebija wiatrak zasilacza. :-/ I wcale nie jest to
dźwięk miękki, taczej terkot. Ale kumpel mówi, że ma podobnie.

> W dysku raczej nic nie powinno latać.

            Też tak myślę. W IBMie nic nie latało.

> Zresztą co znaczy lata? Coś
> metalowego obija się po talerzach?

            Lata, nie tak po całości, a raczej jakby się jakiś ruchomy
element ruszał się, w granicach miejsca pracy zresztą...

ps. Ja go z trzy miesiące potestuję... Jak nie będzie problemów, to OK,
tylko nie wiem, czy backupy robić co miesiąc, czy co kwartał. ;-)

--
/****      http://xnews.newsguy.com/ - Xnews homepage      ****\
*****  http://kuciak.prv.pl/polxnews/ - polonizacja Xnews  *****