Re: Barracuda IV - głośna jest.

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 02:17:59 MET

> zapytam, _kiedy_ barracudy nie słychać? Bo faktycznie, jak nic się nie

Nigdy nie słychać ;-) no, prawie nie słychać. U mnie gdy przyłożysz ucho
do miejsca w obudowie, w którym jest dysk, to słychać takie miękkie
stukanie, bardzo ciche. Dysk pracuje w trybie "cichym". Gdy wyłączysz
cichy tryb, wtedy jest trochę głośniej. Ale wentylatorów nie zagłusza.

> ps. Aha, w dysku coś lata. Znaczy jak przed włożeniem obróciłem do
góry
> nogami, to wyraźnie słychać, że coś jest luźne. Tak ma być czy wada?

W dysku raczej nic nie powinno latać. Zresztą co znaczy lata? Coś
metalowego obija się po talerzach? Czy raczej jakby głowice szurały
po dyskach? Jeśli to coś z tego, to nie jest dobrze.
Nie pamiętam aby coś mi latało w Barracudzie.

Wonder