Re: Barracuda IV - głośna jest.

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 01:43:34 MET

> To u mnie przebija wiatrak zasilacza. :-/ I wcale nie jest to
> dźwięk miękki, taczej terkot. Ale kumpel mówi, że ma podobnie.

Taki terkot jest po wyłączeniu trybu cichego, ale szumu
wentylatorów to raczej nie przebijało.

> Lata, nie tak po całości, a raczej jakby się jakiś ruchomy
> element ruszał się, w granicach miejsca pracy zresztą...
> ps. Ja go z trzy miesiące potestuję... Jak nie będzie problemów, to
OK,

To jakby głowice luźne. Jeśli szurają po talerzach to mogą je
rysować. Z czasem to wyjdzie, może później niż za trzy
miesiące. Gdy dysk nie pracuje, to głowice powinny być chyba
blokowane w bezpiecznym miejscu. Nie jestem pewien jak
to jest w dyskach rozwiązane.

> tylko nie wiem, czy backupy robić co miesiąc, czy co kwartał. ;-)

Zależy od wartości danych ;-)

Wonder