Re: Czy jeszcze coś uratuję?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 17:29:45 MET

In article <aqbfci$6kv$1_at_news.polbox.pl>, Doman wrote:

> Heheh. Nie daj sie naciac na EasyRecorvery, duuuzy do sciagniecia(30Mb
> jesli pamiec mnie nie myli) i mozolny ;) Polecam PC Inspector File
> Recovery jest to nastepca Drvie Rescue, maly(2,5Mb) i co wazne skuteczy
> swego czasu odzyskalem 99,9% danych z 5Gb, po likwidacji partycji i
> formacie(/Q).

A ja przy pomocy EasyRecovery odzyskałem sporo plików w jednym przypadku,
gdzie ten PC Inspector nie zwojował dosłownie nic. Inna rzecz, że to był
przypadek nietypowy, bo chodziło o zdjęcia z uszkodzonej karty CompactFlash,
ale zawartość karty była w całości skopiowana pod Linuxem na wolną partycję
i odzyskiwałem z tej partycji, to jest FAT16, więc w sumie to chyba nie ma
takiego znaczenia. Odzyskałem jakieś 250 z 320 zdjęć. PC Inspector nie
znalazł ani jednego.

Paweł