Re: Angielski windows zmiana na polski, jak!?

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 08:53:02 MET

> Nie wiem czy to jest dobra grupa na zadawanie takiego pytania, ale
> poniewaz nie moge znalezc grupy z Windows XP, postanowilem zapytac sie
> tutaj.
> Kupilem wlasnie rodzicom komputer. Komputer ma wszystkie teksty w
> jezyku angielskim, mnie to nie przeszkadza, ale rodzice nie beda mieli
> bladego pojecia.
> Co chce zrobic to sie zastanawiam czy jest mozliwosc sciagnac gdzies
> polska wersje jezykowa i wymienic wszystkie teksty. Wiem, ze
> naprzyklad Internet Explorer mozna sciagnac po Polsku, myslalem ze
> [...]

Niestety nie ma mozliwosci spolszczena angielskiej wersji. mailaem kiedy
laptopa kupionego w stanach z windowsem i wordem w wersji angielskiej,
zwrocilem sie z tym do microsoft polska i uzyskalem nastaepujaca ospowiedx,
ze jedyne co moge zrobic to upgrade, downgrade lub kupno nowej licencji
(wszystkie te opcje to w zasadzie cena nowego systemu operacyjnego). w tej
sytuacji zmienilem tylko uklad klawiatury na polski programisty, wgralem
czcionki i tyle. przy angielskim systemie zapomnij o polskich nazwach
plikow (np. tytuly filmow, pliki mp3 itp - o ile sa tam polskie litery)

MaPia