Angielski windows zmiana na polski, jak!?

Autor: grobda (whargoul3_at_hotmail.com)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 06:19:52 MET

Nie wiem czy to jest dobra grupa na zadawanie takiego pytania, ale
poniewaz nie moge znalezc grupy z Windows XP, postanowilem zapytac sie
tutaj.
Kupilem wlasnie rodzicom komputer. Komputer ma wszystkie teksty w
jezyku angielskim, mnie to nie przeszkadza, ale rodzice nie beda mieli
bladego pojecia.
Co chce zrobic to sie zastanawiam czy jest mozliwosc sciagnac gdzies
polska wersje jezykowa i wymienic wszystkie teksty. Wiem, ze
naprzyklad Internet Explorer mozna sciagnac po Polsku, myslalem ze
moze Microsoft oferuje rowniez jakies jezykowe pakiety (language
packages), czy cos w tym stylu. W koncu nie chodzi o instalowanie
nowego windows a tylko o wymiane tekstow. Caly software zainstalowany
jest 100% legalny wiec nie mam problem sciagnac ze strony Microsoft
czy gdziekolwiek, gdzie legalnosc mojej kopii mogla by byc sprawdzana.
Jezeli ktos ma jakiekolwiek pojecie gdzie zaczac poszukiwania (nie
moglem nic znalezc na Miscrosoft Polska) albo zna jakas strone,
rowniez jak zainstalowac polskie ogonki i jak je uzywac z amerykanska
klawiatura.
Z gory bardzo dziekuje.

P.s. Jezeli ktos mi bardzo pomoze, a naprzyklad by chcial cos kupic co
jest tylko w Ameryce osiagalne, to bardzo chetnie sie odwdziecze!