Re: Angielski windows zmiana na polski, jak!?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 21:35:56 MET

"MaPia" <mapia2_at_box43.pl> wrote:
> czcionki i tyle. przy angielskim systemie zapomnij o
> polskich nazwach plikow (np. tytuly filmow, pliki
> mp3 itp - o ile sa tam polskie litery)

no patrz, a ja nigdy nie miałem takiego problemu. Niektórzy moi koledzy
miewali, dopóki się nie dowiedzieli, że język polski można doinstalować
(jeżeli ktoś zapomniał go przy instalacji włączyć). Nie zmienia to
oczywiście interfejsu z ang. na polski (bo tego bym nie chciał) ale literki
wszędzie działają OK - również w nazwach plików, lini komend itd.

B.