Re: Prolink Ti4200 - opinie ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 07:20:34 MET

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w
wiadomości news:aqa9fc$gsk$1_at_news2.tpi.pl...
> sie
>
> W 2d w podanej przez Ciebie rozdzielczosci różnica nie bedzie olbrzymia.
> Spokojnie możesz kupić tego MSI.
>
> Do pracy będzie oki , ale jeśli kartę uzywasz tylko do pracy to może
> poprostu kupić Matroxa G400 lub G450 ???

Do pracy mi wystarcza obecna Rage128pro (by ATI), i chce zmienic na cos
grywalnego, pod pretekstem poprawy 2D, a przy okazji 3D, szczegolnie, ze
mysle nad zajeciem sie jakims powazniejszym 3D (a w takich programach GF4
wypada lepiej niz R8500).

Moze jak Parhelia bedzie o jakies 1klpn tansza ;))

Dziekuje i pozdrawiam
Zbyszek