Re: Prolink Ti4200 - opinie ?

Autor: sorin_at_op.pl
Data: Tue 05 Nov 2002 - 23:44:35 MET

> Bo rozrzut jakościowy w tych Prolinkach jest wielki ...
> Możesz trafić na kartę z bardzo dobrej jakości , z dobrej jakosci obrazem
> lub przecietnym lub ....

ups, to dopiero zamieszales :)

> Nie ma takiego słowa lepszy :-)
> Hercules napewno będzie miał lepszy obraz zarówno w 2d,3d jak i na wyjściu
> TV.

Zdaje sobie z tego sprawe.

> Prolink może być trochę "wydajniejszy" w bennchmarkach , ale podczas
> zwykłego grania róznica pomiędzy wydajnoscią ATI8500 a Geforce4 Ti4200 jest
> nie do wychwycenia i uważam że będzie Ci się tak samo dobrze grało na ATI
> jak i na Geforce4.

Wlasnie, tyle ze za GF przemawia jeszcze latwa podkrecalnosc, praktycznie bez
wiekszego wysilku mozna go podciagnac na Ti 4400 (275/550). Ciekawe jak wtedy
wygladaja roznice.

> Wybór nalezy do Ciebie. Z obydwu kart myślę że będziesz zadowolony , choć
> zamiast Prolinka lepiej wziąść MSI ...

No tu sie zgodze, ale jest taki maly szczegol :) - cena. Ten MSI kosztuje ok.
100 zl drozej (albo i wiecej), Prolink w granicach 600 zl. Dlatego sie tak
uparlem na tego Prolinka, inaczej bym sie nie zastanawial :).
Aha i dziekuje za rzeczowa odpowiedz.

Pozdrawia

Sorin