Re: koszmar w sklepie !!! - nie dzialajacy asus k7v333 POMOCY!!!

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_o2.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 18:33:02 MET

> Pal licho chamskie zachowanie sprzedawcow (jak ktos chce robic zakupy w
> Koszalinie, to niech unika 'komputer graf' na zwyciestwa), ale co jest nie
> tak z komputerem? Co z tego, ze im w sklepie dziala??
> W koncu nie po to placi sie kupe kasy, zeby byc obrazanym :)
>
> Pozdrawiamy goraco (jeszcze nam goraco ze zdenerwowania) !!!

> --Miałem dokładnie ten sam problem,lecz dotyczył on płyty Abita na
chipsecie AMd. DOkładnie to samo na FSB 133 nie dział,albo dział chwile a na
FSB wszystko chodziło cacy. To była uszkodzona płyta.Zaniosłem ją do serwisu
tam też stwierdzili ze wszystko jest w porządku.
W końcu płyty sie pozbyłem dałem ją gościowi do Durona,ale dalej problem
jest.
Najlepiej każ im puścic jakiś film w Divx na FSB 133 u mnie to sie wieszało
po 5 min zawsze.
Muszą ci to wymienić ale wiadomo jak to jest w sklepach. Może oni kupili
płyte taniej jako uszkodzoną.