Re: Zasilacz

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 22:30:55 MET

Użytkownik "<tomek>"
> Przecież bezpieczniki tutaj nie pomogą...
> Jak zasilacz w akcie zgonu machnie na płytę 60V to bezpieczniki
> nic nie dadzą. One się spalą tylko wtedy gdy na płycie powstanie
> np. gdzieś zwarcie i popłynie duży prąd.

Nie jestem elektronikiem ale smiem stwierdzic ze nie masz racji,bo
w zalozeniu zasilacz wali sie po kablach idzie duzy prad (60V),bezpiecznik
spala
sie a do plyty nic nie idzie...
Na kazdym kablu do plyty zalozony jest jakis bezpiecznik,na zasilaniu dyskow
chyba tylko jeden na cztery kable.

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!