Re: Zasilacz

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 22:44:03 MET

Moj ulubiony rozmowca na temat zasilaczy :Krzys Szczepanek :napisal;

> Ciekawe jak dlugo... Ciekawe jak przy wiekszych obciazeniach...
Fakt - zasilacz mam ok miesiaca wiec nie moge powiedziec o jego
bezawaryjnosci,
napiecie podaje idealnie pamietam ze odchyl przy 12v byl 12.0X-costam po
zerze
na 5V idealnie 5, gorzej chyba bylo z 3.3v
Zasilacz zmienilem z ModeComa (nie pisze ze huntkey bo nie wiem czy oby,a
zasilacz
pochodzil z w/w obudowy), kotry nie wyrabial.
Obciazenia raczej nie ma :DVD,CDRW,HDD80gb,Hdd40Gb,hdd20GB,3*USB,1*PCI i 1
*AGP
Dodatkowo 2 wentyle (standartowo na 12v).
Komputera nie wylaczam,pracuje 24h/24h...

> A co testowales?
Nie lubie kusic losu- nie testowalem...

> I wszystko pojdzi ma smieci jak zasilacz padnie bo gwarnacji nie masz...
Gwarancji nie mam, ale mam potwierdzenie qpla elektronika - ze cos da.

> No to wez teraz wymien jeszcze radiatory na wieksze bo tranzystrory sie
> przegrzeja...
I tu zabiles mnie...przegrzeja sie bo:
-zdjale obudowe zasilacza czy
-wstawilem regulator predkosci?
Czy to i to?

> Nie widzsz sensu kupowania dobrego zasilacza inni widza... Jestes
> uprzedzony, a w takim przypadku nic Cie nie przekona bo jestes pewny swych
> racji...
I to sie nazywa demokracja! Kazdy ma prawo do swojego zdania i nikt nie moze
probowac nam go zmieniac.
Cieszy mnie ze mozemy rozmawiac o swoich racjach na luzie...,
 szkoda ze nie podaju tu piwka :)

> Tak sobie to tlumacz...

Poki mi cos nie strzeli nie wybuchnie tak wlasnie bede tlumaczyl, jezeli cos
mi sie stanie
z moim Mega Hiper zasilaczem obiecuje z glowa w dol przyjde przyznam WAM
racje i
postawie kolejke...

> Jak ktos monitoruje napiecia albo rozkreca zasilacz codziennie by
> sprawdzic czy kondesatory nie wysychaja to napewno :P
Nie to inaczej wyglada...
Odpalam CHINESE TRANSLATOR i przy jego pomocy pisze maila
do kolesi z fabryki na TAIWANIE, opisuje codziennie jak wyglada moj
zasilacz i robie fotki... oni po chwili mi odpisuja czy mam
nicnierobic/wylaczyc/wywalic
ten zasilacz...:) Podoba mi sie taki 24h serwis on line....

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!