Re: pytanie o western digital caviar WD400JB

Autor: Rafi (rafiki_2_at_o2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 21:54:16 MET

> mial ktos moze kontakt z tym dyskiem, jezeli tak, to
> jakie wrazenia?
> pytam, bo waham sie pomiedzy barracuda 40GB i wd 40GB.
> cenowo prawie identyczne, ale wd wydaje sie byc wydajniejszy...
--cut---

Witam

Ja w czwartek kupilem sobie takiego WD tyle ze 80 GB
i jest super, prawie w ogole go nie slychac. Chodzi jak
burza i jestem z niego bardzo zadowolony.
Jest ciut ciut glosnijszy od baracudy ale za to mniej sie
grzeje.
A w testach klada mnie tylko dyski SCSI rzaden ATA
mi nawet nie podskoczy :)

RAFI