pytanie o western digital caviar WD400JB

Autor: soloman (sooloman_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 20:42:52 MET

witam grupowiczow...
mial ktos moze kontakt z tym dyskiem, jezeli tak, to
jakie wrazenia?
pytam, bo waham sie pomiedzy barracuda 40GB i wd 40GB.
cenowo prawie identyczne, ale wd wydaje sie byc wydajniejszy...
czy te 8MB cache'u cokolwiek daje, czy to tylko chwyt marketingowy?
aha, no i jedno mnie martwi... mam inna barracude IV i jest bezglosna...
jak pod tym wzgledem wygladaja nowe caviary? bardzo glosuja?
za wszelkie info z gory dzieki...
jutro ide do sklepu i wasz glos (o ile bedzie) bedzie decydujacy
pozdrawiam
adrian

PS. widze troche nizej post o problemach z WD... ktos ma podobne
doswiadczenia?